Støttekreds

Fanø Museums støttekreds

Til museet er knyttet en støttekreds, der er en vigtig del af museets folkelige og økonomiske fundament.

• Støttebidraget er 150 kr. om året (januar til december).
  • Som støttemedlem har du gratis adgang til museet, og du må tage en gæst med uden betaling.
  • Museet har et stort ønske om at udvide kredsen af støttemedlemmer. Derfor appellerer vi til alle, som interesserer sig for Fanø Museum og dets formidling af fanøhistorie, om at blive en del af museets støttekreds.

Sådan bliver du støttemedlem

enten
ved henvendelse på museet, hvor du udfylder en blanket med navn, adresse og e-mail og betaler 150 kr. enten kontant eller med MobilePay 952902

eller